2012年4月19日 星期四

玩極唔厭台北復活節之旅 - 第五天:回程 @ KT飛機

四月十二日〈星期四〉
話咁快又要回程嘞!最後一日通常最難安排,
去遠啲又唔得,一早啲舖頭又未開,
於是,我哋就決定去番附近嘅地下街行吓,
順便見識吓條批發街,順便搵定一條最易行嘅路搭機場巴士。
果然,大部份舖頭都係11點先開門,冷冷清清......




行到Y13,就係批發街出口嘞!



行咗一個圈都係覺得無乜好買。




哈哈......喺度見到山寨版Macaron。
零收獲,於是返去京站下面個foodcourt食少少嘢,

因為唔肚餓,所以朋友只係食咗個飛碟。




我就比較誇少少,食咗個蜆泡飯,Yummy!



食完飯後,兩個人帶住六件行李,用最快路徑行去搭巴士,

千辛萬苦終於去到機場,早咗好多噃,咁多時間剩,

緊係去Hello Kitty自助check in counter影吓相先啦!


 就係要寄你哋嘞!雖然未夠鐘check in,

但係問準空姐,借個磅我磅磅先,嘩!大件事!

我兩件行李加埋26KG呀!加埋朋友果件就44KG,好彩!




個心定晒,唔駛執番啲重嘢出嚟,

朋友二號,乖乖地掛個牌上機嘞!





我哋咁大個人,都未試過排第一架,

人哋唔知仲以為我係KT Fans添呀,我聲明:我唔係。




攞到登機證嘞,一樣價錢嘅機票,又係幾𠱁死人嘅!



入閘前,食個機場午餐先,好開心仲可以食到花枝呀!




呢個飛閱候機室真係正,臨上機前人同電話都可以叉足電。




見到佢,就知道嚟到候機室嘞!



靚嘛?不過講真無乜人使用咋!





落去下面個候機室前,每人會獲派一本KT Passport,

用嚟儲KT boarding pass嘅,唔知有無人會儲呢?

想影張靚靚KT機嘅相,但係所有玻璃都係綠色,好難影。



我鐘意搭長榮,覺得都幾舒服,而且,仲有D細心位,

睇吓,有USB位喎,可以幫個電話叉電呀!
 



入到去,乜嘢都係KT,望住你,點捨得嘔呀?




仲有,洗手間嘅清潔用品、廁紙、紙杯、啤牌、

沙糖、奶、牙籤、乜乜物物都係KT。




以上都係其次,其實我哋最主要都係為咗呢個兒童餐啫,

講真,唔止好睇,仲好好食架,份量仲多過李大人餐。





順利返到香港嘞!今次偷咗懶,真正hea遊,

下次,夏の北海道,我會認真啲架嘞!



3 則留言:

  1. 哈哈. . .你呢個台灣遊. . . .簡單D講系SHOPPING團多D 噃 . . .
    [版主回覆04/30/2012 20:06:20]係呀!都唔明點解次次都搞成咁架,我喺香港都唔行街唔買嘢嘅。〈應該係無時間〉。

    北海道?我要太陽花,都要薰衣草,哈哈。

    回覆刪除
  2. 去玩最緊要開心啦...成日都想跟你地一齊去玩,我諗一定好開心的!見到你寫BLOG,都有少少"春動"寫番BLOG...睇下有無時間先...HEHE!
    [版主回覆05/06/2012 22:48:39]寫啦寫啦!我好鐘意睇人哋啲BLOG架,加油!加油!

    回覆刪除
  3. hello 貓迷真係流口水啦。兩個人六件行李......
    [版主回覆05/06/2012 22:49:27]我諗都係架,我唔係貓迷都坐得咁開心......

    回覆刪除