2012年4月19日 星期四

玩極唔厭台北復活節之旅 - 第四天:貓空→動物園→士林夜市

四月十一日〈星期三〉



一早起身,房間電話響起,我同朋友都感都奇怪,邊個會打嚟呢?

一時唔醒起,係我哋託酒店代收嘅『王媽媽鳳凰酥』呀,

其實我哋都係預訂今日嘅,不過估唔到一早八點幾已經送到啫。

以為佢會幫我Pack好箱,但係去到大堂一睇,我爭啲暈低,

18盒鳳凰酥就係咁用膠袋綁住,而且......仲非常有份量吓。


係朋友極力推介嘅指定手信,而且有Blog友都大讚好味,

我一早已經喺網上訂購,佢會按日期送到酒店。

打開一睇,真係好精緻喲,呢款係三色,有鳳凰、抺凰同鳳梨,

我個人最鐘意食抺凰,朋友就鐘意鳳凰,

開心過後,問題就嚟嘞!咁多,點攞走呀?

於是,我哋就用30分鐘時間,將所有包裝盒拆咗壓平入喼,掂!


是日早餐:綠豆沙牛乳,有綠豆味,但係無沙嘅。



好啦!一切搞掂,向動物園站出發,點解要去動物園?

因為我決定要去踩單車囉!

而家台灣遊興踩單車,全國劃咗好多條線俾大家參考,

而台北呢便,最方便就係動物園呢條線嘞,

一出捷運站就見到租車嘅舖頭架嘞。



喺正動物園正門出面馬路,租車後可以沿住河邊踩過去。



而且價錢真係好......平,港幣十幾蚊一個鐘咋,

去到果時十一點幾,曬到頭暈暈,

我見佢夜晚九點至關門,諗住晏d嚟啦!

老闆話:不如先去貓空或者動物園先,四點幾嚟太陽落山仲舒服!

有道理,橫豎我次次嚟都會錯過呢兩個地方,

咁我哋就決定先去貓空一遊啦!



搭貓空,可以入錢買飛,亦可以直接拍悠遊咭。



因為咭裏面已經無乜錢,所以我哋選擇入錢買飛。




我哋計劃由動物園站〈山腳〉搭到最高嘅貓空站〈山頂〉,NT50,

再由貓空站搭去動物園內站〈即山腰〉,NT40,好抵搭呀!




我唔怕高,覺得搭邊度嘅吊車都差唔多,但係呢架車真係搭咗幾耐吓。



上到貓空站,空氣清新,今日遊客唔多,好寧靜。



對面有個小小美食廣場,除此之外,無乜其他景點。



決定喺度搵食,呢度D食物同市區夜市價錢相同,不設遊客價,抵讚!



是日午餐:炒米粉、炸雞同埋朋友唔吼嘅炸豆腐,

一場嚟到,我點都要試吓架嘞!食後感:我好掛住甜辣醬兩溝呀!



回程,我哋預約咗貓纜之眼,即係玻璃底車箱,

佢同一般車箱車費相同,只需喺唔同入口等車就得嘞!




認住佢啦!車身印住『貓纜之眼』架,反正唔駛加錢,咪試吓囉!




車箱內嘅玻璃底,畏高嘅人可能坐唔到,

一般車箱可以坐八個人;而貓纜之眼就只可以坐五個人。



去到動物園內站,可以拍咭入園,連shuttle bus車費一共NT65,

我張咭本來有NT66,而家得番一蚊,好險!



一落到去,換番支長鏡先,點知,影得唔夠三分鐘,居然落雨喎!

淋濕我唔緊要,點都要保住支鏡頭,

於是,我就去咗一個最近而又最恐怖嘅地方避雨。




令人毛骨悚然嘅:爬~~~蟲~~~館~~~。



如果有得揀,我寧願揀鬼屋,嘉頤,呢D你啱睇啦!



好彩,行出嚟之後個天又光番,可以睇吓呢D動物親子SHOW。



又有D個樣氹死人嘅朋友仔。




仲有啲香港無得睇嘅森林動物。






買埋手信,四點半,時間啱啱好,好心急去租單車呀,點知......

外面傾盆大雨,等到五點關園嘞,都無停雨嘅跡象,

無得踩嘞!我知,係俾個藉口我再嚟吖嘛。

於是,我哋又著住果件NT35嘅雨褸搭捷運返去嘞!

日日都經過呢間雪糕店,朋友話一定要食,咁今日就啱時晨嘞!

我哋喺日本食過呢個品牌,日本人會一邊整雪糕一邊唱兒歌,

佢哋夾得好好,唱得好專業,重有二重唱,好有氣氛架,

而台灣人就會好友善咁問你今日去過邊度玩呀......好唔好玩呀......




我果杯係賣飛佛椰子味,朋友果杯係新口味烏龍茶,都非常OK。


返到房都已經六點幾啦,居然仲未執房?真係有待改進!

其實我哋比預期早咗返到嚟,咁放低行李後,就出發去士林夜市啦。



士林大改造後,我都係第一次嚟,睇嚟似模似樣喎。






尋晚接旨,奉命嚟買網上熱爆黑糖薑母茶,尤如孭住幾舊石頭一樣。



開始入正題,認全佢啦!而家排頭位,仍然客似雲來,打晒蛇餅。


 


熟食攤檔多數喺樓下B1,乾乾淨淨又有冷氣。


多到唔知揀乜好,兩個人嚟就係食嘢唔方便,想試多幾款都唔得。






最後我哋揀咗三款食物帶返酒店慢慢食。



呢檔非常吸引,呢幾日已經食咗兩次鹽水雞,

朋友話可能我哋同雞有仇喎,好驚發夢夢見雞呀~~~~~



而家越搞越多花臣,仲有鹽水蘋果、菜、豆、木耳、菇......




是日晚餐:椒鹽定係鹽酥蟹,好味到不得了!





燒帶子,舖前不斷播放明星推介影片,我就覺得一般啦!




主角登場:鹽水乜乜物物一大袋。




今晚又係執行李嘅時間嘞!睇吓右下角?因為唔夠位放戰利品,

要買個山寨版尼龍袋入手信,仲有上面3包石頭一樣嘅薑母茶,

仲有左下角好味到不得了嘅玉米味爆谷,番到屋企我只係食咗兩粒咋!

    

仲有今朝果18盒鳳凰酥,有14盒喺我個喼度喎......



 好擔心,如果聽日要罰錢,咁我應該要錢定要貨呢?

今晚"攝"高枕頭認真啲諗吓呢個問題先。

3 則留言:

  1. He he! 多謝!各位觀眾......我是 18 盒嘅受惠人之一......真榮幸!
    報告:我愛 typical 的鳳梨味
    我還有薑母茶添.....
    [Queen回覆04/24/2012 22:22:17]我係向大家報告我還有薑母茶啦!若果分薄了大家就勿見怪...
    我屋企有....都 like !
    好似上次好味....我唔太鍾意勁咸蛋黃
    [版主回覆04/23/2012 23:18:20]因為我都唔鐘意食呢啲嘢,所以都唔識分辦邊隻好食啲,咁上次花花型好味定呢隻好味?
    你意思係:你屋企仲有薑母茶定係你鐘意薑母茶?

    回覆刪除
  2. 依檔鹽水雞我地覺得MA MA DAY....反面西門町街邊個檔仲正
    [版主回覆05/06/2012 22:45:34]西門町路邊果檔?第一晚得哋食咗,無咁多花臣,不過確係好食!

    回覆刪除
  3. 貓空玻璃底好正WOR...一定好好`玩啦!
    [版主回覆05/06/2012 22:46:23]我覺勝在夠平,而且人唔多,唔駛排隊。

    回覆刪除