2012年4月19日 星期四

玩極唔厭台北復活節之旅 - 第二天:竹子湖賞海芋

四月九日〈星期一〉


是日早餐。

平時唔食早餐嘅我,呢幾日都買啲古怪飲品上午飲,

今日係木瓜牛奶,而旁邊個糙米漿領隊朋友話好好飲喎。 



喺酒店樓下係台北轉運站,原來已經有黑橋牌,

早知尋晚喺西門町唔駛買肉干啦,點都好,食串腸仔先。



由於尋晚太攰,今朝實在無法早起,

原定去十份,怕搭唔到車,所以改咗去竹子湖。

呢個時期,係竹子湖嘅海芋花季:伊索芋言,

成個山頭,每一戶都種滿海芋,

有興趣的話可以試吓採花,逐枝計錢,好平。

雖然啲雨無停過,但係我哋都堅持四圍去影相。

雨天影花啲光好平均,但係相信晴天又會好靚啫。



雨越落越大,我已經著長袖衫加短袖衫加風褸加雨褸,

但係仍然無法保護相機,而且山上真係好凍......

行咗一陣,發現都係入口第一間『苗榜』啲花最大最靚,

原因係呢間不設採花活動,要賞花就要去餐廳消費,

咁反正都要搵地方食飯,咁緊係搵間就腳又有靚花架啦!

就係咁,我哋兩個女流之輩叫咗三餸兩飯嘞!

唉......又點會食得晒吖?最後要打包帶走。



原定返酒店放低外賣後就去光南買嘢,

點知,沿途經過地下街,諗住不如行一圈啦,

點知,呢一圈就咁行咗兩個鐘,因為條街真係好長。

呢度賣D嘢比較普通,但係都難唔到我哋嘅,又有收獲。




行到最後,有一間好靚嘅舖頭,大家可以隨便拍照,

係無人睇舖架,只係寫住:閉路電視拍攝中,請微笑。



呢幾日我哋喺地下街都會見到好多學生聚集,

多數都係喺度跳舞,但係感覺佢哋都好乖好健康好守規則。



行完Y地下街,又見到誠品K地下街,剎呀!



最後又返到微風,入去呢度真係好開心呀!



除咗有好多手信外,仲可以由街頭試食到街尾,飽飽。



路經呢間餅店,好勁架佢!呢度賣即製芝士蛋糕,

每人限買一個,大家就乖乖喺五尺以外排好隊。

我哋得兩個人,實在無乜Quota,

縱使有時間排隊又好想食,都無本事食啦,唯有下次再嚟過。



順便參觀一下台北轉運站啦!用圓形設計幾新又寬敞,

喺度集中買長途車飛,咁近台北車站,去邊都好方便。




返去京站間Market Place,見到門口個locker雪櫃,真周到。



是日晚餐:就係剩菜〈雞〉同黑橋牌腸?


仲有呀舍乾麵同青菜,所以呢,有煮食爐真係好。


仲有買定兩日飯後果:布冧同柑。



又不如睇吓今日買咗啲乜吖?

係老人家行街必備鎮痛膠布,如果唔係呢幾日點頂呀?



地下街買到嘅林嬸嘢。



希望聽日唔好落雨啦!唔係邊度都唔駛去嘞。




3 則留言:

  1. 看來是購物團多D喎?
    [版主回覆04/23/2012 11:09:17]今日都未到戲肉,我都唔知點解次次都搞成咁嘅?

    回覆刪除
  2. 明年 E 個時候我又要去竹子湖.....睇聖安娜花.....E 度好想去
    [版主回覆04/23/2012 23:03:49]其實我想睇櫻花多啲。

    回覆刪除
  3. 哈哈!有杯麵食WOR!仲好慳家WOR...一D都唔"side" 野WOR

    [版主回覆05/06/2012 22:40:36]真係『杯』麵,因為呢度無碗。

    回覆刪除