2009年7月25日 星期六

好玩海南島第一日

今次我同爸爸、媽媽、姑姐、Cindy一齊去海南島旅行,我第一次跟旅行團,好緊張呀!





上午10點幾飛機,喺候機室等上機,先同飛機影張相先。


 





出發前天色昏暗,個天好似唔係幾開心喎!


 





上機lu,影張相先。


 





天上嘅白雲好靚呀!


 





1個鐘頭機程,你睇,好接近地面啦!


 





機場造型係個大菠蘿,幾得意!


 





食完午飯第一站去睇珍珠,然後就嚟鹿回頭風情園,聽呀黑哥介紹吓D植物同風族。


 





睇吓D鹿,佢哋好似好肚餓咁。


 





佢哋係咁行埋嚟,搞到我呱呱叫。


 





飲完好好味椰青,跟住仲去咗睇軍刀,然後去大東海望咗一眼,之後就去超市入定呢兩日嘅貨。


 





晚飯自己加錢飲咗個椰子焞雞,30蚊一個,真係好好味。


 





仲有好香嘅椰子飯。


 





食完飯返酒店啦,我哋住三亞凱賓斯基渡假酒店,呢間酒店真係好靚好靚架!


 





以上呢D就係呢幾日嘅儲量勒,仲有水果同埋十幾樽汽水都未入鏡,不過一D都唔誇張,因為我哋會喺度住幾日嘛。


 





仲有好重要嘅泡泡浴、面膜同溫泉粉。


2 則留言:

  1. 這次是你期待已久的海南島旅程,第一次乘飛機有甚麼感覺呀,請你發表一下?
     
    [版主回覆08/01/2009 18:38:00]其實呢次唔係第一次搭飛機,因為細細個都有搭飛機去南京,不過今次係第一次去旅行,所以好緊張,雖然無飛機餐食,但係一樣好開心,因為瞓得好舒服。

    回覆刪除
  2. 嘩!豆乳風呂我鍾意呀!美麗日記呀
    「滑滑呀嘟嘟似豬膏咁滑,牛油蛋撻無咁滑
    迷人面珠我好想錫一啖,味香滑,如食新鮮蛋撻」
    [版主回覆08/02/2009 00:07:00]我哋嘅裝備同你比起上嚟,濕濕碎啦!

    回覆刪除