2009年7月7日 星期二

最後一次參加--幼稚園繪畫比賽

停課期間,繪畫比賽是老師給我們的其中一樣功課,
題目是停課期間一個令我難忘的活動,而我第一時間就想到:父親節派對。


 


以下呢幅就係我嘅作品,我畫咗三日架啦!





 


坐喺中間果個係我,手瓜起𦟌嘅係我爸爸,長長眼睫毛嘅係我媽咪。





 


右手邊嘅係嘉頤姐姐,旁邊戴眼鏡嘅係我姑姐,檯上黃色果杯係檸檬茶,因為姑姐最鐘意飲。





 


著吊帶裙嘅係細姑姐,佢上次嚟我屋企時肚裡面有個BB,所以著住大肚裙,旁邊果個係佢老公。





 


呢個係我屋企嘅鋼琴,旁邊嘅花邊係我設計嘅,因為咁樣可以特別D。





 


最後呢個就係我屋企嘅大電視勒!不過唔係高清果wor!





 


今日學校公佈結果啦!


登登登櫈‧‧‧


好開心!我得到高級組冠軍勒!


4 則留言:

  1. Who is 細姑姐? 恭喜高級組冠軍!繼續努力!

    回覆刪除
  2. 細姑姐係爸爸嘅契妹。

    回覆刪除
  3. 諾怡你畫畫真係唔錯,有D似我水準....
    [版主回覆08/02/2009 12:33:00]吓?唔係啩...........................

    回覆刪除
  4. 諾怡你畫畫真係唔錯,有D似我水準....

    回覆刪除