2009年7月27日 星期一

好玩海南島第三日 - (1)

話咁快就第三日嘞,開始有D唔捨得添,由今朝起身開始,我就不斷話要去游水游水游水............
因為我深信,只要講一百次,就算無人答應都係可以成真嘅!


 





今日真係要喺湖畔食早餐嘞,因為入面無晒位吖嘛!都未開始食,你睇我滴汗。


 





為咗要去游水,我要好努力將呢碟野食晒!


 





今日再繼續去視察吓,呢架高爾夫球車幾靚喎,影張相先,原來喺旁邊仲有得租單車同麻雀房架。


 





呢架車停正喺大門口,聽講住客可以租架,好似話600蚊一日喎,幾豪!


 





小休之後再出發,今日豪西餐廳,第一味海南雞飯,麻麻哋好食。


 





呢個係牛𦟌,OK啦!


 





迷你pizza,都係ok啦!不過埋單都要400幾喎,酒店餐廳即係酒店餐廳!


 





偷運一個麵包出嚟餵吓魚先。


 





睇吓佢哋幾熱情!


 





今日再去泳池,我好有信心學識游水架!


 





觀察吓人哋點游先!


 





游吓游吓,我游到去對面岸喎,好野,我識游水lu!


 





游得攰攰哋,喺池邊休息吓先。


 





游水真係好好玩架,返到香港我都要去學游水。


2 則留言:

  1. 你又以為自己真係識游水,同你上次話識打羽毛球一樣,哈哈哈!
    [版主回覆08/01/2009 18:40:00]姑姐:係呀係呀!哈哈................笑死我!

    回覆刪除
  2.  

    我鍾意這張「少女心事」
    [版主回覆08/02/2009 00:11:00]多謝大師指教!
    得閒出嚟影返輯啦!

    回覆刪除