2009年7月26日 星期日

好玩海南島第二日 - (1)

第二日,所有團友都隨團出去,佢哋會去亞龍灣,
食椰子宴同埋買手信,但係我哋就決定留喺酒店好好玩餐飽嘞!


 





尋晚咁夜check in,都無好好睇清楚間酒店,先由房間行出去,呢度真係好優靜。


 





落去游泳池嘅長樓梯。


 





湖畔食早餐嘅地方。


 





自助早餐,OK啦!


 





西餐廳無位,所以喺龍苑食,不過都可以喺西餐廳自由出入攞食物。


 





睇吓我今日幾咁醒神。


 





到處都有靚靚嘅花。


 





偷偷哋做吓gym先,因為呢幾部機要著波鞋嘅大人先玩得架!


 





視察完室內設施,出去私人沙灘睇吓先,呢個係今次重點目標嚟架嘛,一見到D沙,我就忍唔住衝落去玩吓嘞!


 





而呢D冬菇亭就係大人最鐘意嘅地方,私人沙灘真係好,無人同你爭架。


 





爸爸話我唔可以出去游水,因為呢度D浪太大嘞!不過如果跟住大人,都可以出去執吓貝殼同踏吓浪嘅!


 





我執到兩個小貝殼呀!


2 則留言:

  1. 你去沙灘唔著泳衣?
    [版主回覆08/01/2009 18:38:00]因為只係去視察環境咋!

    回覆刪除
  2. 諾怡........我想揾姑姐呀?唔見你姑姐 嘅!
    [版主回覆08/02/2009 00:09:00]咁都比你發現到,連姑姐自己都搵唔到自己啦,佢都入鏡邊個揸機呀!大佬!

    回覆刪除