2009年7月26日 星期日

好玩海南島第二日 - (2)

上午視察完之後,我哋返房沖涼先,因為行一個圈已經成身汗,所以日日都要沖幾次涼架。
小睡一陣之後,我哋每人食咗個杯麵做午餐,然後就攞齊玩具食物去玩lu!





第一站先嚟泳池,睇吓我嘅裝備幾充足。


 





我哋仲帶埋水槍,不過爸爸媽咪夾攻我,所以我俾佢哋射到成面水,
我唔夠佢哋快,唯有將支水槍當警棍咁用嚟打人囉!


 





呢度係室內人造沙灘,D沙好幼,可以用工具模印到D圖形架!


 





玩完泳池就向沙灘出發,繼續執貝殼。


 





呢度D沙粗好多,堆極都堆唔到堡壘,不過我都好鐘意玩。


 





呢個椰青真搞笑,係坐坐吓睇住佢由樹上跌落嚟架,所以我哋都唔敢喺椰樹下面行過,我試過呢個椰青水D都幾好味。


 





悠閒嘅下午,瞓吓吊床,真係舒服!


 





玩到好攰,返酒店露台浸個豆乳溫泉先。


 





一日過去嘞,浸住溫泉可以睇到日落架。


 





夜晚去啤酒屋食飯,網上都有人推介,但係我覺得麵包幾好味之外,其他野都麻麻地,
我哋好早order德國咸豬手,但係佢轉頭居然話無喎,咁點做招牌菜呀?大佬!


 





最後埋單差不多500蚊,真係唔抵囉!cher返杯順順氣先。


3 則留言:

  1. Melody .......Ballet Feel ...... Pink Color.....My favourite
    Kawaii lei 諾怡
    [版主回覆08/02/2009 00:09:00]thank you very much!!!

    回覆刪除
  2. 點解唔見咗嗰日買好有型既 sun glasses

    回覆刪除
  3. 點解唔見咗果日買好有型既 sun glasses?
    [版主回覆08/02/2009 13:59:00]其實真係無乜點戴!

    回覆刪除