2017年10月8日 星期日

第一次去四國曬到燶之旅@大步危

第五天:2017年7月31日


今日又返嚟高松食早餐,好有親切感呀!


為Cindy送行,飲杯!


分開後,我哋要搭JR嘞!首先買兩個麵包超人便當同膠杯先。


早咗到高松站,見有車,咪搭早一班囉,
諗住早啲去到多度津等,點知......
呢個站完全無嘢行,無冷氣候車室,去廁所要行樓梯......


好彩喺乙台上見到呢架咁獨特嘅列車「四國千年物語」,
列車以四季為概念,一共有三卡,
分別以「春萌之章」「夏清之章」同「秋彩之章」為主題


而列車另一大賣點就係特色美食嘞!
聞說車上食物都係用四國香川縣當地嘅特色食材,
例如係香川縣嘅名牌橄欖豬咁啦!


列車終點係大步危,雖然我哋目的地相同,
但係我哋無預訂,下次有機會再去要預訂嘞!
由多度津到大步危車費3740円,食餐就再加5500円。
http://www.jr-shikoku.co.jp/sennenmonogatari/concept/index.html


四國沿線都有麵包超人印仔給吓。


終於到咗大步危站嘞!


喺乙台上有一座迷你嘅祖谷蔓橋,好的式!


呢張情侶坐個設計幾搞笑,兩個人被迫黐埋一齊。

車站代表人物:兒啼爺,
佢係三好市傳說嘅妖怪,喺鬼太郎漫畫中都有出現過架。


話說大步危係一個無人車站,但係果日我哋好好彩,
有站長叔叔喺道,佢仲教我哋點搭車添,
因為有站長叔叔當值,我哋就可以入休憩空間等車,
反正仲有排等,眠一眠先啦朋友!




若然站長唔喺道,就要喺外邊嘅候車室等嘞,無冷氣架!
如果諗住玩完沿路走,可以喺道寄存行李架。


巴士未到,去附近逛逛先,如果條橋唔係維修梗就好啦!

站嘅對面好似係一個小社區,有幾間小舖。

剛巧有電視台嚟拍飲食節目,呢道都有好嘢食?


搭巴士去坐大歩危峡観光遊覧船。


見到呢啲車,好可愛,唔知有乜作用呢?


買飛搭船前,要填表先架。


每位1080円,我哋每人一件大行李,
買飛後工作人員就幫我哋Keep好行李,免費架!


買完飛望落去乘船處,嘩!好高喎!


仲要行一段路先去到搭船嘅地方架!


終於行到嘞!多數都係旅行團,好少散客噃!


一百円一袋魚糧,呢道有得餵魚?


唔係呀!原來係餵鴨呀〈我估係鴨啦!〉


佢哋個個都有名架,
個日本姨姨一叫佢哋就搖搖擺擺走上嚟,好打耳!


等咗一輪,招呼完團隊,終於到我哋呢啲散客上船嘞!
上船前,姨姨問我哋係乜嘢國家,話佢知係香港後,
佢就大聲向上嗌:「香港」,之後就有人揮動香港區旗嘞!


著好救生衣,出發嘞!


悠悠閒閒30分鐘,沿途欣賞結晶片岩被水浸蝕形成嘅溪谷。


細時唔識欣賞呢啲大自然景色,
而家年紀大就越來越鐘意編排呢啲行程嘞!


坐完遊覽船,上面有間都幾大嘅餐廳,一於食午飯先啦!


嘩!果然係一個妖怪之都,餐廳主題都係妖怪。


成班妖怪齊齊整整一齊開飯嘞!


佢哋啲樣搞笑多過恐怖,可惜都係非賣品吖!


食完飯,就啱巴士班次時間,就上巴士返酒店嚕,
今晚住「新祖谷温泉ホテルかずら橋」。


咁多晚之中,呢間酒店係最貴嘅一間,
一泊二食每位港幣1175,佢個露天風呂係原因之一。


話說奧祖谷有一條稻草人村,成條村得三十幾人,
村民綾野月美為咗想條村熱鬧啲,就做咗三百幾個人偶,
所以祖谷好多地方甚至我哋個酒店大堂都會見到呢啲人偶架!


親切嘅女將帶我哋入房細心介紹設施,
雖然一直都係雞同鴨講,但係笑容就係最好嘅溝通啦!


今日上午曬到甩皮,而家又忽然落傾盆大雨,
天氣真係變幻莫測呀!


大家就有個藉口Hea吓酒店睇吓雨景啦!


見啲雨咗啲,係時候要出去行吓啦!門外已經有按摩椅,正!


女湯同我哋同一層,超級方便!


原來呢道都有我嘅最愛!


等到停雨係因為一心要去參觀露天風呂架嘛!


登櫈!呢個就係特色之處喇,
露天溫泉喺山上,要上山就要坐呢架登山纜車,
而且,係要乘客自己控制架,真係好好玩,好特別!


登山條路好靚,都係果句,如果秋天嚟就好啦!


上到嚟會先經過天空足湯。


五個人一齊浸,啱啱好包場,哈哈!


山上有楓葉再加上少少霧,真係一個好似仙景嘅地方呀!
唔識用文字形容,只好睇相啦!








露天風呂,男湯,雲海之湯。


旁邊就係女湯,樹海之湯。


無人,可以影啦!


仲有更精彩嘅係:混浴,男女共浴喎!


返房已經開好床,今晚五人一房,好熱鬧呀!


今晚食呢啲,鄉土料理,都幾好食架!


仲有圍爐燒魚,適合鐘意影相呃like嘅香港人。


食完飯可以參加酒店免費活動,搭呢架車去睇蔓橋夜晚亮燈。


原來亮曬就係咁嘞!唯有聽日嚟過啦!

最大收獲反而係第一次睇到螢火蟲呀!


今晚宵夜,食好好味嘅青檸啫喱。



沒有留言:

張貼留言