2017年10月15日 星期日

第一次去四國曬到燶之旅@道後溫泉

第七天:2017年8月2日


今日終於有自助早餐嘞!好開心呀!都好多嘢食呀!
日本酒店餐廳真係好體貼,除咗BB櫈外,仲有BB床添。


食完早餐就去今日最重要嘅行程嘞!吓?去學校?


係咩學校呢?音樂學校?嚟學唱歌跳舞?


五個人,五舊麵粉,梗係整嘢食啦!


著起圍裙,預備開工嘞!


先將麵粉團搓平,對摺一層又一層,重覆幾次。


將一層一層嘅粉團砌條,去到呢個地步,應該知係乜啦!


係我自家制嘅烏冬呀!


每人都可以做一碗,咁就完?未呀!


而家至返轉頭做番之前嘅步驟,麵粉,居然用腳踩?
係喎!咁至均勻吖嘛!配埋音樂,大家都玩得好開心呀!


體驗活動每位1766円,玩吓啫,居然仲有畢業證書添,抵呀!
預約網址:https://www.nakanoya.net/school/


做完烏冬落樓下預備吓先,好趕時間,要快啲。


嘩!快啲啦,開始煮嘞,自作自受吖嘛。
至於唔好味?唔記得嘞,時間太趕食咗咩都唔記得。


好點解咁趕?因為今日book咗麵包超人列車,唔想錯過吖嘛!


天氣真係熱到癲,所以連便利店都賣全冰飲品,正!


呢次四國之旅,我哋一早劃好曬位,
不過可能四國真係人少,所以每程指定席都有大把坐位,
不過,對於最期待嘅呢一程,就一定要劃位啦,
因為呢架係麵包超人列車吖嘛,話曬嚟到四國,點都要試啦!


呢架予讚線8000系列車,車身以彩虹的橋樑作為概念,
所以車卡外同車上天花板都有彩虹圖案貫穿住,
不過只有第一卡車箱啲桌椅先有麵包超人圖案咋,
我哋坐普通卡,唯有偷偷去第一卡影相啦!
如果唔想偷偷摸摸又想見到麵包超人,就只有影吓洗手間囉!


差不多兩個鐘,就去到松山站嘞!


松山站,外型一啲都唔起眼,但有少少古樸風,
車站細細,但佢居然係四國繁忙車站嘅第三位喎。


由JR站望出去對面車站真係好近,但係......
無馬路,一定要行隧道,但係......
條隧道係要行樓梯架,抽住行李嘅朋友,加油呀!


大汗疊細汗,終於行到對面車站,我哋要喺度搭市內電車。


到啦!車頭寫住道後溫泉架,啱嘞!


只係短短車程,就由現代城市去到古代,道後溫泉站到著。


站對面就係溫泉街,好方便喎!


不過我哋要先放好行李先,今晚住道後溫泉松山Mielparque,
拎住行李上去都幾辛苦吓,我覺得有少少後悔添,
其實再行上少少就已經係湯快道後彩朝樂,早知就訂佢啦!


其實我哋間酒店都好新淨吓,不過除咗新之外就無乜特色囉!


今晚都係五人一房,一泊二食9500円。


放低行李嗱嗱聲出去行溫泉街啦!首先會見到少爺機關鐘,
呢個鐘係1994年為咗紀念道後溫泉本館100周年而放喺道嘅,
每個小時會響一次,隨著音樂響起,
夏目漱石嘅著作「少爺」裏面嘅人物會逐一出場,
好多遊客都會預啱時間嚟睇架。


呢條溫泉街好似好有氣氛咁喎!


唔知係咩特別活動,成條街都有呢啲攤位,
出售120円一份嘅食物或者遊戲,大家都好歡樂呀!


附近有好多酒店,有啲仲有特色shuttle送各位到溫泉街。


呢道係溫泉街嘅盡頭,都係道後溫泉最旺嘅地方。


除咗呢道有好幾個影相位。


仲因為我哋身後嘅就係道後溫泉本館嘞!


道後溫泉本館,好駕勢堂架,有3000年歷史,
係日本第一個國家重要財產嘅公共澡堂嚟!


呢道咁出名,首先係因為佢係日本第一個溫泉,
另外,當年夏目漱石喺呢道住咗多年,
佢仲以呢個經驗創作咗著名小說「少爺」,
而呢本小說,簡直就帶旺曬為個松山啦!
但係,對於遊客嚟講,最吸引我哋嘅應該唔係佢嘅歷史,
而係宮崎駿嘅千與千尋,話說宮崎駿係見過道後溫泉本館後,
就激發佢創作千與千尋裏面湯婆婆招待所有鬼神果間油屋架!



好多人都會嚟幫襯吓呢個公共澡堂,
選擇「神之湯」或「靈之湯」,收費由410至1250円不等。


不過嚟到旅程最後兩日,我哋已浸咗幾晚溫泉,
似乎大家都提唔起興趣入去,而且又要就時間返酒店晚飯,
所以最終都係過門而不入,而家諗返都覺得有啲可惜呀!


不過我都有收獲嘅,因為我喺度買到今治毛巾呀!
點解要買咁貴嘅毛巾?因為要對自己好啲吖嘛!


好嘞啩!最後今次,又食呢啲,大家都有啲厭啦!
唔好意思,我下次會編排得好一啲架啦!


晚餐唔啱食,一於食消夜啦!
成條溫泉街都係柑,一於食個柑味啫喱啦!都係青檸好味啲!


仲有大熱嘅莞茜百力滋,朋友都話好食,我就覺得幾味精囉!


香蕉朱古力雪糕,係我鐘意嘅配搭,都幾好味吖!



沒有留言:

張貼留言