2017年10月10日 星期二

第一次去四國曬到燶之旅@琴平

第六天:2017年8月1日


已經第幾餐?今朝早餐又係呢啲?
其實我唔鐘意食日式早餐架!想死!


食完早餐,同酒店商量好,車我哋去蔓橋,
所以要book呢間囉,因為呢道最難安排就係交通嘛!


要過橋,先乖乖上去留下買路錢先啦!


過橋費,每位盛惠550円。


唔想參加嘅朋友,就辛苦你哋照顧行李嘞!


我哋三個膽生毛嘅朋友,出發嘞!


想知點解大家都咁驚?睇吓每一格橋板有幾闊就知啦!


打橫行的話,分分鐘會跌落去架,對鞋要著穩啲呀!


步步為營,唔好分心呀!


突然覺得條橋震得好緊要,
原來旁邊有個男人完全唔扶單手抱女輕輕鬆鬆就過咗橋嘞!
咁有乜好玩唧?550円用一分鐘就行完咯!


我哋就唔同呢?沿途影住相咁先抵玩架嘛!


介紹番吖:
蔓橋嘅扶手位、腳踏位同吊索都係用奇異果樹枝為主要材料,
橋身全長45米,距離溪谷高度14米,
嗱!遠啲望吓全景,一唔小心义錯腳就會跌落谷底架嘞!


我哋終於行到終點嘞!


行完蔓橋,喺旁邊有條路可以落到溪谷架。


睇吓幾多人玩梗!我都有少少想落去喎!


雖然無落去溪谷玩水,但係就去咗琵琶瀑布玩吓。


雖然天氣咁熱,但係呢度就好爽嘞!


路邊得幾間舖頭,又見到呢啲圍爐燒魚。


由於地方好偏僻,相信村民日常生活都有啲唔方便,
我哋聽到音樂聲,有架麵包車經過,於是舖頭嘅人都湧出嚟,
呢架係名符其實嘅麵包車,因為佢係賣麵包架,
其實佢啲麵包唔算吸引,但由於呢度無所以就多人嚟買嘞!


又見稻草人偶,呢位婆婆喺度看舖喎!


雖然係盛夏,但都有少少楓葉,真係好想秋天嚟呀!


離開酒店,返去大步危站等車,見到麵包超人列車呀!

我哋呢程無搭佢,搭普通列車去到琴平,
琴平車站好古色古香,又好乾淨,係比較靚嘅車站。

大家嚟都係想登山參拜金刀比羅宮,
唔想行1368級樓梯?可以搭登山巴士架。


我哋先放底行李,今晚住呢度:琴參閣。


放低行李已經兩點幾,大家都肚餓嘞,
可惜成條街都中場休息,只有呢間烏冬麵有開咋!


食完返房check in,呢道係咁多日行程中最靚嘅一間。


出發去行樓梯嘞!酒店真窩心,有行山杖免費借出呢!


咁啱有一班中學生嚟跑步,日本老師果然係嚴格,
學生沿途見到途人都要站定躹躬打招呼,真係長見識!


我準備好迎接1368級樓梯嘞!係咪好有氣勢呢!


其實除咗酒店外,金刀比羅宮下條步行都好多行山杖借出架!


我行到呢度已到極限嘞,朋友們你哋要加油呀!


朋友行到七百幾級,仲幫我買咗個御守添,唔該曬!


雖然我只係行咗好少,但係望番落去都幾靚吖!


回程都未夠六點,但係好多舖頭都收曬嚕!


返去開餐嘞!連續身三晚會席料理,都無乜期望嘞!


食飽梗要去浸浸啦!地方太大行去女湯都要幾遠吓!


浸完去旁邊超大休息室嘆吓,仲有免費按摩椅喎!


溫泉旅館指定設施:夾公仔。


室內攤位遊戲,好似只係俾小朋友玩,幾好氣氛吖!



沒有留言:

張貼留言