2013年5月12日 星期日

高雄『想』櫻之旅第三天


2013年4月5日〈第三天〉

晨早五點,我哋就乖乖去大廳集合,車準時嚟接我哋嘞!



我哋無選擇搭小火車上祝山,而選擇咗去玉山睇日出。
因為聽聞玉山可以睇到日出嘅機會率係高一啲嘅。




天漸漸光,先睇一睇呢一棵『神木』先啦!



去到目的地已經知道睇唔到日出架嘞!因為天氣唔係幾好,
但係司機都建議我哋等多一陣,試吓可唔可以睇到雲上日出。




喺呢一刻,好似有啲希望......




點知一陣雲從山下湧上嚟,就開始落雨lu。




司機車返我哋去車站,跟住食個早餐先,
呢個早餐係行程包嘅,當然同酒店無得比啦!




就係只有麵包同粥兩種,自助形式,
天寒地凍,食飽就好,唔好要求咁高啦。




熱粥同熱豆漿,唔算好味,但係好溫暖。




一次過睇晒,15分鐘就可以食完嘅早餐。




返房後,仲有一個鐘,本來都想行吓,
但係又開始落大雨啦,所以......都係返房瞓番覺啦!
12:00,仲係落緊大雨,尋日個司機又番嚟接我哋嘞,
第一站:奮起湖,大家都係時候落車伸一伸腳嘞!




同其他景點一樣,呢道有一條老街,有人選擇買手信;




我哋就選擇喺呢道食個懷舊嘅鐵道便當。




個飯盒係咪好懷舊呢?隔離果個係飲湯用嘅碗,
堂食先有湯飲,但係貴NT20,有得飲有得坐,都抵嘅!




團友選擇買呢款NT500嘅便當,
貴咁多,因為食完可以帶走埋個飯盒嘛!




任飲:筍絲清湯,志在濕吓口啦!




飯盒嘅份量都幾大,旁邊嘅配菜都幾好食架。




逗留喺奮起湖大約1個鐘,又再上車嘞!
話就話天長地久橋係一個景點,其實只係一個停車點。




嚟嘅時候搭咗高鐵,回程我哋就選擇搭台鐵。




其實已經搭過幾次高鐵,台鐵反而搭得比較少,
印象中台鐵會比較落後,但係見到指示都好清晰啊!




指定席,1小時15分鐘車程,又可以瞓一覺LU!
入到車箱,同上次搭去瑞芳嘅車好唔同噃,
車箱光猛又乾淨,感覺同喺日本搭JR好相似喎!




返Dua check in後,先將啲衫放晒入洗衣機先,
然後又出去附近行吓搵吓嘢食嘞!
見到呢啲地道嘅豆漿店,好想試吓喎,
但係大家都肚餓,都係決定食咗正餐先。




嚟到高雄,都有『光南』,一定要嚟掃掃貨先!




越行越夜,又無乜心水,最後,都係去咗食牛肉麵。


沒有留言:

張貼留言