2013年5月3日 星期五

高雄『想』櫻之旅第一天

2013年4月3日〈第一天〉

係呀!無幾耐咋!又係台灣。
鬼叫上次睇唔到櫻花咩?今次好想平平哋睇吓嘛。
話時話吖,嚟過台灣咁多次,原來真係無去過阿里山過喎!

平時我偏向散Book酒店同機票,貪佢選擇多吖嘛,
而且如果一早編好假期,早啲決定就早啲訂,咁就可以平啲添!
但係我都會先睇睇啲Package先,起碼有啲資料先吖嘛,
今次一睇,唔知點解俾新華個Package吸引住,
決定一定要住呢間酒店,
有咗目標,一切就易搞啦!

登機閘口喺70號,我只係唔明白,點解唔係順序嘅呢?


加少少錢,搭港龍,轉早機,出發嘞喂!




咁短機程,只係食點心喞!仲好,我鐘意呀!



我又唔明嘞!資料顯示飛行時間係80分鐘,
但係實際只係飛咗60分鐘,飛機可以超速嘅咩?
喺仲快過我搭車出銅鑼灣同朋友食飯嘅情況底下,我哋到咗嘞!




高雄機場好方便,一出去就可以搭捷運,
不過呢度唔可以用悠遊咭,要買另一種儲值票,
我哋計過呢次可能只係搭兩三次捷運,
所以決定買單程票,呢度同深圳一樣係用籌碼嘅。



入鄉隨俗,先睇吓點用將單程票先,
唔係就咁掉落去架,要先喺旁邊感應一下先。



放大啲睇吓~~~~




大約20分鐘就到目的地嘞,
呢個係大站,係高雄捷運嘅唯一轉乘站,係咪好靚呢?
有名堂架,呢度係由日本建築師高松坤設計,以祈禱為主題象徵。
呢個咁靚嘅天花係車站裏面嘅公共藝術作品『光之穹頂』,
係由意大利藝術家水仙大師(Narcissus Quagliata)親手打造。




聞說呢個站嘅使用率喺高雄捷運站排行第六,算係高用量呢!
但係喺我哋住呢幾日,我覺得好靜好悠閒啊。




但係我覺得佢哋啲指示有少少問題,
好似呢度咁,指住6號出口係南華觀光夜市。



行前兩步,另一個指示牌就話係5號出口,應該信邊個呢?



我一向都信自己,我一早已經喺網上揾好資料,
我哋住嘅酒店喺6號出口,
忘記介紹,呢個咁美麗嘅站就係『美麗島站』嘞!




一出閘右手邊就係手信店,未買完可以最後一日喺度再買。




向前行一分鐘,就到達我哋住嘅飯店,
佢有一個好型嘅名:dua。
以下節錄自酒店官網嘅介紹:
『dùa,是以人為主。
dùa,是旅人移動中的安穩;
是旅行途中的一段開心歲月。
源自閩南語〝住〞諧音的dùa,
希望將台灣以人為主的居住概念,
結合在地人的熱情。
在貼心設想的美好空間中,
讓旅客入住之際就感到身心舒暢,
隨時都感受到心中dùa著一股溫暖。』
就係呢一段文字,令我衝住呢間酒店而束成呢次旅程呢!




酒店只開業一年,一切都好新好干淨,職員亦很有禮盡責。



旁邊有一個休閒嘅好地方,可以隨時落嚟坐坐。




呢度好似餐廳一樣,不過並無餐點。



但係有一個自助餐飲區,
可以自已親手沖杯咖啡奶茶甚至鴛鴦嘆一下!




旁邊放咗一啲圖書,有興趣可以扮吓文化人。



另一邊仲正,係蘋果呀
出發前可以喺呢度搵搵資料添。




睇埋間房啦!一入去,長長酒廊一啲都唔嘥,
足足可以放兩個打開嘅大喼,唔駛擔心啲行李阻住晒。




我哋呢間係12坪雙人床房,
張床一啲都唔細,只係個枕頭太大太大......



呢個都係特色之一,雪櫃嘅飲料係免費嘅,
各位貴賓,請隨便飲用!



浴室很寬敞,設備齊全。




最抵讚係呢個按摩大花灑,水力十足!10個讚!




除咗企缸,另一邊仲有浴缸。




而令我決定一定要住呢度嘅主要原因,就係呢度......



安頓後第一件事,就係先去7仔交阿里山行程嘅訂金,
仲有,呢部機可以買埋聽日去嘉義嘅高鐵飛添,好方便呢!




下一站,去遠傳出張電話咭,
揀遠傳,係因為上次喺台北經驗良好,
點知,可能高雄同台北真係唔同,
首先,上次我只需NT450就可以5日無限上網加通話,
呢邊就話從來都無呢個Plan,
要上網加通話就一定要NT650,
然後,職員建議將張咭放落我朋友個Pocket Wifi度,
咁咪可以share囉,唯有係咁啦,
點知放好後佢話要等30分鐘後至可以上到網,
點會咁架?喺台北係立即上到架喎,
算啦!我哋先出發去下一個行程啦,
點知,兩個鐘都過去嘞,都上唔到,
咁就嗱嗱聲暫停行程返去問啦!
佢話:係呀!係要自己改IP架,佢幫唔到我哋喎!
都算!用我個電話啦!
點知,同到第五日早上已經完全無訊號嘞!
我唔係踩佢,下次嚟都會用佢,
因為,電訊公司嚟講,低處未算低!



講番中間個行程先,
話說我哋本來先去一個大型商場諗住行吓街嘅,
一出捷運R6凱旋站,喺1號出口,
就有免費Shuttle bus接載遊客到夢時代購物中心嘞。




架接駁車係咪好靚好特別、好易認呢?



商場真係好大,而且到處都會見到Open小將,
呢個廣場幾有創意喎!




本來都想試下呢個Open小將英式下午茶嘅。


係一間以Open小將為主角嘅主題餐廳呢!



經過以往經驗,一般主題餐廳都睇唔好食,
都係去美食廣場算啦!起碼多啲選擇嘛!
復活節去旅行真好,周圍鬼影都無隻!



我個餐,OK啦!




朋友個餐,都係咁啦!



好鐘意呢個設計~~~方便矮人踏腳嘅檯櫈!



另一架接駁車,好醒神喱!



點解要咁早走?咪就係張電話咭囉,怕回程佢閂咗門嘛!
我果張搞掂後,朋友決家要去中華電訊試一試,
點知,等一大輪,俾咗錢,足足坐咗兩個鐘,
pocket wifi同電話都搞唔到上網,失敗!




跟住去行咗一陣南華觀光夜市,不過唔啱行。




都係去番六合夜市啦!咁多嘢食!



我哋最鐘意嘅膠袋餐又出場嘞!



夜嘞!好掛住間酒店呀!
早啲休息,聽日仲要超早起身去阿里山呢!



 

1 則留言:


  1. [版主回覆05/04/2013 13:36:04]呵呵呵!左單右雙,好似街上啲門牌咁,原來係咁,多謝指教。
    其實,我對呢個地方無乜特殊偏好架,真係咁啱就到腳就到假期又就到筆直咁咪去囉!

    回覆刪除