2013年5月4日 星期六

高雄『想』櫻之旅第二天


2013年4月4日〈第二天〉

今日要一早起嘉義集合,所以天未光就要去食早餐,
餐廳好好坐好舒服呢!



我哋係第二台客入座,全場都無人,任坐。




如果唔係落毛毛雨,坐外面都好正架!



食物選擇非常多,只係太早,仲未有胃口。




食完早餐就馬不停蹄出發嘞!
因為要搭捷運去左營站轉8:30高鐵去嘉義。




我哋今次參加咗阿里山鐵道旅遊網嘅二日遊行程,
主要係唔想擔心轉轉折折到阿里山嘅交通問題,
因為遇著台灣假期,收費會貴少少,
〈反而早幾日復活節就唔係佢哋假期仲平啲〉,
而家每位NT3700,其實都算抵,
費用包括嘉義至阿里山交通、一晚飯店、早、晚餐、
第二朝觀日出行程、離開時順道遊奮起湖交通等。

我哋準時到達後,見到接待專員蔡先生,
佢將地圖、建議行程同一啲重點交待清楚,
然後我哋交埋尾數,就唔會再見到呢個接待專員架嘞!

之後,就係下面呢架車帶我哋上阿里山嘅,
呢架車一共坐6個遊客,我哋坐最前,
司機哥哥一啲都唔怕凍,初初開大個冷氣,
上到山腰時轉為開大個窗,好彩佢中途落車買檳榔,
咁我至有機會去車尾攞番件行李咋,
因為喺車上我已經要著羽絨嘞。




差不多三個鐘頭車程,終於到達阿里山嘞,
司機哥哥沿路指手劃腳講講附近主要景點,
就將我哋放喺今晚入住嘅『櫻山大飯店』嘞!




行李就放喺大堂地下當眼處,人人都係咁,
老闆娘話有CCTV,唔駛擔心喎!

呢幾日我都好留意天氣,無論電視定係網絡,
都係表示會落大雨,好掃興呢!
本來想趁天氣仲OK,快啲去行吓先,
但係又怕體能不足,而且可能年紀大咗,
喺咁高嘅地方,我只係行快幾步都已經心跳加速嘞,
都係是是但但食個飯先啦!四菜一湯,NT600,OK啦!



食飽後,有力上路嘞,
好彩,雖然係大霧啲,但係都無落雨喔!




車站售票處有建議行程,好好啊!一於就跟啦!



先由阿里山車站出發,搭一個站到沼平車站。



咦!好似見到有啲櫻花喎,
唔知一陣會唔會有好多好多呢?




只係6分鐘車程,就到達沼平車站嘞!
聽講要賞櫻就係呢個站嘞!




嘩!櫻花呀!










係呀!睇晒嘞!全山頭都係得果3棵,影完嘞!
我同櫻花真係無緣呢!2月嚟就未開,叫我4月再嚟,
又話阿里山櫻花有好多種,會開到4月15日,
點知嚟到又話天氣暖咗提早開花,
4月4日已經開完晒。
無辦法啦!唯有下年再睇過啦!
Yeah!我又有目標嘞!
好啦!提起精神,繼續上路!





就算無櫻花,阿里山嘅森林浴都好值回票價架!



經過森林後,嚟到姊妹潭。




呢度有好多奇形怪狀嘅樹木,以下呢個叫金豬報喜。




呢個好似叫心心相印,似嗎?




行吓影吓就90分鐘嘞,好舒服,一啲都唔辛苦,
見到呢條吊橋,就即係就到神木車站嘞。



我哋一直都好好彩,沿途都係天陰陰,
最多都係毛毛雨喞,點知一到神木車站,
等車果時突然落傾盆大雨喎!咁大雨,點算呢?
搭咗7分鐘,又返到阿里山站嘞,
落車果時,雨又停啦!





返酒店休息一下先!可以瞓個回籠覺喎。



喺網上見到其他人對酒店頗有意見,話有霉味、污漕......
我又唔覺喎,可能我已經有心理準備啦,反而覺得ok喎,
一分錢一分貨,對於山上嘅飯店,始終唔可以要求咁多嘅。




浴室,有熱水沖涼就ok啦。



房間窗外正好對住火車路軌,可以睇到火車經過。




飯店古老電梯,好似以前要自己拉閘果種,好懷舊啊!




按照安排,我哋試吓去睇日落,
不過今日咁嘅天氣,最後都係睇唔到!
我無所謂,以前舊屋向西,日日都睇到日落架!





食晚飯前,先去7-11寄張木制明信片俾自己先。
張明信片係行程包埋嘅紀念品嚟嘅。



郵費NT25,寫好地址就可以放入呢個郵箱嘞!



係時候食飯嘞!團餐都係喺呢度食架嘞!





係一個火鍋加幾個小菜,食得飽就得啦!



經過上次喺清境嘅經驗,我今次學精咗嘞!
我自備咗即食麵呢!讚!


雖然睇唔到滿山櫻花嘅景象;
都見唔到阿里山姑娘美如水;
又遇唔到少年壯如山,但係,我覺得今日好開心好開心,吸收咗好多大自然嘅靈氣呀!

沒有留言:

張貼留言