2013年6月4日 星期二

高雄『想』櫻之旅第四天

2013年4月6日〈第四天〉

今日好悠閒,乜都唔駛諗,
因為朋友喺台灣嘅親友特登嚟帶我哋去玩,
真係要特別鳴謝呢!
一落車,見到一片青蔥,
我係一個典型嘅香港人,所以......大大力吸口氣先!


第一站係:美濃民俗村,一齊入去睇睇啦!


鎖匙扣係好多人鐘意買嘅旅遊紀念品,
但係我從來都唔會買,連睇都唔會睇,
但係呢個檳榔,雖然我無買,但係我真心覺得幾得意。



經過一個檔攤賣『狀元糕』,我立刻就被吸引住嘞,
主要唔係個糕,而係一個年紀小男孩熟練嘅手法。



朋友請我哋飲『客家擂茶』,都幾好飲。
話時話我覺得自己真係幾失禮,
因為我身為客家人,但係入到嚟呢個客家民化村,
好多嘢都係第一次見,包括呢杯『擂茶』。



呢度只要俾NT100,可以學整『彩繪雨傘』啊!



文化村裡而介紹客家文化,仲有好多童玩,
我哋都忍唔住發揮貪玩本性,喺度玩咗一陣。


大家估吓,呢架機係乜東東呢?



就係投幣式嘅賣魚餌機,真係入型入格喎。



企喺魚餌機旁邊,一直聽到憂憂嘅音樂聲,
原來係雜貨店中嘅伯伯,用鋸同掃把演奏出嚟架!



參觀完民化村,就去附近嘅『美濃老牌粄條』搵食。



就係坐喺呢道食嘢,好有地道風味呢,
講真,唔係有當地人帶住,我哋都唔識得嚟啦!



嘩!正宗客家菜,真係好好味呀!



食完午餐,去食個甜品先,咁去糖廠就啱晒啦!



米糕、酸梅、花生、杏仁蛋黃、仲有......清水味?
真係好特別呢,可惜我仲咳梗,所以要忍忍口嘞!



我唔係幾鐘意買嘢,但係去到邊都鐘意睇吓啲手信舖,
呢間賣嘅係絲瓜水,話係美容喎,我都係第一次見。



仲有呢個:混蛋,話一蛋三味喎,唔知真定假呢?



下一站就去旗山,我哋主要去旗山老街,
見到呢啲路牌,應該都估到呢道賣乜啦!




無錯,呢道街頭巷尾都係賣香蕉產品嘅!




仲有一啲用瓦通紙做嘅童玩,
大家都好守規矩,自己投幣後攞一份,
做好後係一個波子機,睇吓小朋友玩得幾開心? 



之後坐咗二十分鐘車,去一條綠色隧道走走,
今日真係好悠閒呢,而且有人帶路真好啊!



夜晚,朋友親友一家請我哋食咗一餐名貴嘅日本菜,
真係好滿足,今日真不好意思呢!
希望日後你哋嚟香港玩果時,我可以請返你哋食飯啦!





沒有留言:

張貼留言