2013年1月7日 星期一

下半場 ~~ 馬來西亞兩頭遊〈第一天〉

2012年12月27日〈星期四〉下半場的第一天

玩完五日,仲有五日,不過今次係唔同嘅團隊,
由於後面五日係馬航假期嘅Package,一定要喺香港出發,
所以,點都要番一番來先,又嘥時間又嘥錢!

第一次,連續玩十日,好博命喔!
第一次,一個人瞓機場,好寂寞啊!
但係真心多謝各方好友嘅關心,紛紛打開大門,
可惜我個人太懶,唔想十個鐘頭內搭車來回機場,
所以唯有婉拒各位好意,再三謝謝!


其實呢幾個鐘都好易過啫,喺T1長椅休息咗一陣,
再whatsapp各方好友報報平安,已經3點幾嘞!


決定去沖個涼先,之前已經網上查過,齋沖$150,
現場再問清楚時間,唔知係唔係我聽錯呢,
我明明聽到對方係話30分鐘架,30分鐘?
我已經覺得蠢咗,點解唔執好晒嘢先問呢?
執一執嘢咁又蝕左幾分鐘啦!
入到去,企缸外嘅空間
勉強可以放一個行李喼,
花灑下面寫住「為他人設想,沐浴時間請勿多於20分鐘」。
吓?又少十分鐘?於是我就用最快嘅速度洗頭沖涼啦,
出來後見到件衫有少少濕,咪用個風筒吹吹佢囉,
剛吹好件衫向個頭出發,點知呢個時候......居然......截電!
睇睇個電話,剛好20分鐘,好彩我都係一個算快的人,
如果唔係,沖到成身泡果時截都唔知點算?


喺T2執下行李,再去T1睇睇,馬航櫃位已開咗嘞,
因為有個朋友臨時有事唔可以出發,要問問情況先。
朋友雖然去唔到都專登晨早嚟送機,呢d就係真正嘅朋友!
好可惜三缺一,但係我地仍然如期出發,
馬航D機都幾好坐喎,位置十分寬敞呢!
今次搭正常機,有飛機餐食啊!



到達吉隆坡,要等3點轉機,於是我地悠悠閒四圍睇吓嘢,
從未見過如此安靜嘅機場,四圍靜英英,都無人嘅?
行行吓喺間手信舖見到佢,係我今次行程目標之一嚟架!




旅遊書話最好嚟到先換錢,橫掂有時間,
咁我哋就行勻咁多間兌換店啦,呃人嘅,
香港搵朋友換有39呀,呢度先至36.5,
無法啦,都要換D用住先架,咁就換住HKD1000先啦!




其實吉隆坡機場都幾特別,去之前最好先認識一下,
無論由邊度嚟,都喺由右手邊〈十字型〉個停機屏出發/降落,
Check in離境拎行李就要去左手邊個Main Building,
而兩個building係唔可以行過去嘅,必須搭Aerotrian,
回程果日,就有個日本女遊客好慌張咁望住我求救,
我諗因為佢喺十字型果邊行來行去都搵唔到行李,
又或者佢太心急睇唔明d英文指示牌,見佢就喊出來嘞!



Aerotrain,兩邊方向都相同架!



有時都有d矛盾,搭內陸機好似好快,45分鐘就到,
搭車行高速公路都要4個鐘,而且又可能會塞車,
但係,內陸機又要困係機場等又會delay,
好似我哋今日咁,又delay嘞!




去到已經見到司機哥哥拎住我個名嘅牌接機,
最鐘意呢個情境架嘞!我仲問佢攞咗個接機牌留念添!
出到去見到架車,個心即刻定晒,
其實我之前喺香港問過馬航假期d職員有關車嘅安排,
佢哋話所有接送車都可能會同其他人共用,
但係原來只係我地三個人就咁大架車嘞,
而且司機好好人,沿途介紹新山風景啦、民風啦、發展啦......
佢仲特登兜遠少少話俾我地知夜晚去邊度行街食飯好,
真係一個好嘅開始,大約30分鐘,就到達酒店嘞!




一入到去,大堂有個樂師正在演奏一種好特別嘅樂器,
揀呢度係因為網上見到其他blogger寫,呢度好近夜市同商場,
當我第一眼睇見呢個大堂,都幾大幾豪華喎!應該無揀錯卦?




點知......入到房......除左夠大夠光猛外,唉!
傢俱→又霉又舊,十個插蘇→四個壞,水壺→壞;
電視→雪花多過落雪;浴缸→又舊又污漕又爛;
浴簾→發霉;床單→有血跡......
種種加埋,我覺得就好似鬼屋一樣,
呢兩晚我仲要一個人一間房添,
第一晚,唯一一個中文電視台播梁思浩個怪談;玩咩?
算!我上網開收音機,居然講鬼故?激死!



樓下行過隧道就係呢度最大嘅商場,當然係無乜好買啦!
我哋求其搵d嘢食,去唯一一間小小超市逛兩逛,
就嗱嗱聲返鬼屋啦!今晚要洗洗衫先可以應付嚟梗果幾日呀!



第一天完!聽日要去Legoland嘞!

2 則留言:


  1. [版主回覆01/11/2013 14:28:00]無辦法啦!鬼叫自己鐘意玩咩!遲啲可能要去睇睇心理醫生嘞!

    回覆刪除
  2. il mare설아@韓國2013年1月15日 下午4:33

    勁呀...一個trip 接一個trip....^^
    [版主回覆02/17/2013 15:07:43]好想有一日可以去漫天風雪嘅韓國呢!

    回覆刪除