2013年1月7日 星期一

下半場 ~~ 馬來西亞兩頭遊〈第四天吉隆坡〉

2012年12月30日〈星期日〉第四天

都未試過寫一個行程會相隔成個月嘅,
再唔寫就乜都唔記得晒架嘞!

之前已經講過,酒店樓下係大型商場,當然有兌換店啦!




其實喺度換錢比機場仲抵,可以嚟到先換。




呢度有一個大型室內遊樂場,帶小朋友嚟就啱晒。




穿過商場,先去Killiney食個咖央早餐先,Yummy!




一定要食飽啲啊!因為我哋決定要玩啲體能活動→保齡!




喺一個宗教國家,年輕人仍然會玩年輕人嘅玩意,
這個畫面有點弔詭吧......



三個門外漢,好開心咁消磨咗一個上午。




樓下就有台灣美食街,好似好多嘢食咁喎......




下午,決家去做一個普通嘅遊客,買手信去!




感覺好似以前去旅行團咁,門口有人派貼,
記低邊一團買嘢,方便記賬回佣,咁......我有無得抽佣呢?




呢度有好多古靈精怪嘅口味,有無人敢買呢?
以下呢啲都唔係我飛佛,我主要係嚟買榴槤朱古力咋!





中午去食『家嫂魚湯米線』,去到啱啱趕得切落單,
做埋我哋呢單就落場休息嘞,所以只有我哋一台客。




我哋已無多餘時間慢慢揀,所以就叫招牌菜啦!




我哋都一致認為:好好味!







食完番去手信舖,買埋榴槤咖啡先,好香架!




回程番酒店放低行李,然後分頭喺商場Shopping,
約好時間番房集合,大家都各有小小收獲呢!
今日大家都行到好攰,就留喺商場食晚飯啦!



好明顯,呢間係食雞嘅連鎖餐廳。



食物,都OK啦!即係好似去咗大家樂咁囉!


今日又完結嘞!聽日番香港,今晚執執行李先。

沒有留言:

張貼留言