2010年7月26日 星期一

重新認識新加坡第一天

7月26日〈第一天〉

10多年前到過2次星架坡旅行,沒有壞印象也沒有好印象,就是平平無奇。
今年USS開了,引發了再遊星州的興趣,於是努力搜集資料做足功課要認真再玩一次,
舊地重遊,今次........印象好極了!



今次第一次搭budget airline,最主要原因係『平』,我哋揀咗Jetstar,感覺好好,
有人話細機唔穩定,但係我就覺得幾好,降落都無乜感覺。
最抵讚係香港嘅地勤人員好有禮貌,而且仲免費upgrade咗我哋其中2人坐long leg room添,哈哈!






呢個就係long leg room嘞!本來要加$180蚊架,而家就免費!
睇吓我個friend坐得幾鬆動?我對腳咁短,仲更加舒適啦!






Budget Airline無電視?唔緊要!自備i-pod囉!有成十幾套劇有排睇!
無飛機餐?更加無問題,因為我最憎飛機餐!不過如果怕肚餓嘅朋友,
可以自備食物或者喺機上order,就係呢個menu嘞!我見D人食海南雞飯,
搞到成架機都有陣陣飯香,不過真品賣相唔係幾好,除非好肚餓啦!如果唔係喺度食嘢都幾無謂!






所謂出外靠朋友,團友之一嘅好朋友住喺新加坡,佢一早喺機場等接我哋機,
仲book咗呢架7人van,都幾貴,成SG58即係港紙$325,但係就點都 唔肯收番我哋錢,再次講:多謝!打搞晒!






邊有人咁細心架?貼心嘅主人家仲為我哋每人準備咗一張ez-link咭,
即係香港嘅百達通,仲已經增晒值,有佢就可以周圍搭車lu,感動呢!






有地頭蟲,唔駛睇旅遊書,專人指點搭交通同行程。






第一站:牛車水






下午茶時間,無乜人。






即刻第一時間去鼎鼎大名嘅『天天』點知......居然已經全面售罄,食唔到天天,無晒面呀!






唯有食吓其他嘢啦!呢個係:炸香蕉。






第二間嘅海南雞飯。






呢個炒羅白糕都唔錯。






右上角個A字原來代表呢間店係A級乾淨。






呢間有B級,朋友,以後識揀啦!






可能太肚餓,30分鐘後,好似一班蝗蟲經過一樣。






唐人街,周圍都好有中國味,呢度仲有間寶之林添。






第一站先去馮滿記買藥。






途經一間小舖,見到栗子嘅原貌。






行咗一輪就去食甜品,朋友食咗芝麻雪花冰,好似幾好味。






我同另一個朋友就慘嘞,俾佢哋發放咗去邊疆,因為我哋食嘅係:榴槤雪花冰,
我要同各位朋友講:其實係好好食架,你哋唔應該咁樣鄙視佢架!






今日輕輕鬆鬆就過咗嘞!聽日要去USS,雖然年紀大咗唔算好期望,
但係因為呢度係新嘢,之前未去過,所以都仍然以開開心心嘅心情迎接聽日!



















1 則留言:

  1. 想問吓7人van點BOOK嫁?
    [版主回覆05/22/2011 01:05:00]多謝光臨!
    由於上次係星加坡朋友接機,一切都係佢幫我哋安排,所以我都唔係好清楚。
    不過我今年暑期會帶住2個姪女再去一次,今次要靠自己,所以都search咗一D資料,應該都好方便,而且都幾好,統一收費,4人車:SG45;7人車:SG50,睇吓呢條link幫唔幫到你?
    http://www.changiairport.com/zh_CN/getting-around/to-and-from-airport/taxis

    回覆刪除