2010年7月28日 星期三

重新認識新加坡第三天

7月28日〈第三天〉

今朝一早先去超市掃手信,呢度d人好悠閒,換句話嚟講就係做嘢真係好慢,
等收錢過機等咗好耐,最搞笑係後來check吓單,有好幾件貨品都無收錢,真係求其到不得了。

買完手信又再去小印度逛逛,第一晚嚟到都收得七七八八,日頭嚟到氣氛又唔同d。






係一個好典型嘅遊客區,買嘢開天剎價。





離開後去搵嘢食,途中經過各種寺廟,喺觀音去隔離就係印度廟。






喺觀音廟對面有個呀伯〈Albert〉市場,我哋就喺呢度食午餐,呢個蒸粿幾好味。






好睇唔好食,完全無味嘅芒果汁,係成個行程中最失敗嘅食物






都排幾長龍嘅椰漿飯,好唔好味?真係唔係幾識形容。






第二次喺新加坡食海南雞飯。






D飯,都係咁啦!






魚蛋麵都OK!勝在夠平,平到笑!






食完就出去車仔檔食真正嘅雪糕三文治,呢個先係戲肉,好味!不過我又被隔離嘞!無錯,係榴槤雪糕。






食完嘢返朋友屋企執好行李離開lu,再次多謝朋友招呼我哋住咗兩日,又帶我哋周圍去玩,
真係唔好意思打搞人哋咁耐,所以第三日同第四日我哋book咗酒店,係好近Dhoby Ghaut嘅YWCA,
以呢個價錢,呢間酒店真係唔係幾掂,裝修舊不特止,最嬲係沖涼水時冷時熱,
唯一好處係交通方便,而且附近有間Carrefour,買唔夠手信夜晚可以落嚟再買過。






放低行李後先去烏節路行咗一陣,忍唔住再食多一次亞坤,然後就直接搭的士去動物園,
星加坡動物園就喺夜間動物園對面,趁佢未閂門,朋友就唔放過任何買手信嘅機會,
入咗去手信店逛逛,我就先去買夜間動物園嘅入場劵,又check吓d show嘅時間。






呢度就係我哋嘅目標嘞,我之前已經嚟過兩次,其實我想去日間果個多D,但係團友就想去夜間,所以最後決定嚟呢度。






喺呢度食晚餐無乜選擇,就食碗叻沙〈Laksa〉先,不過不失。






跟住又Order咗D沙爹〈Satay〉,不過等咗好耐,都係......不過不失。






呢個場,佢好嘢!一D都無變,好悶!我真係唔會再嚟架嘞!





















沒有留言:

張貼留言