2010年7月30日 星期五

重新認識新加坡第五天

7月30日〈第五天〉

今日要走lu,通常都係咁架啦,最後一日都無晒心機影相架嘞!
所以我今日都唔例外,今朝一早將行李寄存喺櫃檯,然後搭車去烏節路,
一早乜都未開門,就喺條街度行嚟行去,因為我哋約咗11:00去Hyaat食lunch buffet,
但係顧住食又無影到相嘞!呢餐係咁多日之中最好食嘅,可惜午餐食量有限,下次要嚟食晚餐。

有人話星加坡日日都會落場雨,我哋真係好好彩,今日係最後一日先至遇到下雨天。





食完buffet就攞番行李去機場lu,Jetstar,我哋又嚟嘞!






睇吓!個天都唔捨得我哋走,流眼淚呢!






比較一下:回程無得坐longleg room,真係窄好多架!






總括嚟講,今次都好好玩,好悠閒,又食咗好多嘢,雖然係熱帶城市但係一D都唔辛苦。

要多謝各位團友咁合作同信任,多謝朋友個朋友熱情嘅款待,多謝個天俾咗好好嘅天氣我哋......
星加坡,可以再去架,下次最好可以帶埋大細姪女去,或者可以去埋民島添。




沒有留言:

張貼留言