2010年7月29日 星期四

重新認識新加坡第四天


 7月29日〈第四天〉

今日嘅主要行程係聖陶沙,搭Sentosa express入去真係好方便。






一入到去就見到隻魚尾獅,雖然無去同真果隻地標影相,同呢隻影補留數啦!






今次主要係想嚟玩呢個Skyride Luge,係新嘢,好似紐西蘭滑草車咁,
然後有架吊車吊番你上山頂再玩過,$95玩2次,OK抵!






玩完之後去海豚館,$840可以落水同海豚游水,我哋呢班死窮鬼緊係唔會啦!
有一個洋人家庭一家6口參加咗,感激!我哋可以影相lu。






幾可愛?做海豚訓練員真係好勁呀!






正面都係咁可愛!我覺得佢好似係粉紅色架!






然後開始超近距離睇海獅表演!






離開聖陶沙之後,我哋去foodcourt食咗D嘢,然後......






又係shopping嘅時間lu,呢個vivo city都幾大吓,漫無目的四圍行,其實已經好攰......






點解唔返酒店休息?因為要就番時間會合朋友食晚飯,
朋友好客氣,請我哋嚟老巴剎食嘢,呢度真係好有氣氛,食物都唔錯。






平實但好好味嘅燒雞翼。






喺香港好耐無食過螄蛤,諗住試吓啦,不過都係麻麻哋,唔係幾新鮮。






蠔餅都OK!






燒蝦好好味!仲有其他食物不能盡錄,今晚又係飲飽食醉盡興而歸,因為,聽日要走lu。
















沒有留言:

張貼留言