2017年4月30日 星期日

第一天:香港→中部國際空港→常滑

2016年12月23日
好早已經開始Search名古屋機票,不過傳統航空公司真係好貴,但係又唔係好想搭HKE喎!最後情願搭華航台灣轉機,比起直航用多個幾鐘,但係就比HKE平咗千幾蚊,旅程就由此開始啦!




本來諗住一個人出發,就不如瀟灑啲帶個背囊就得啦!

點知執吓執吓,啲嘢一張檯都唔夠放添。


由於名古屋多數日日轉酒店,
但係冬天執多兩件衫已經搞成咁,
唯有繼續帶住個喼去旅行啦!


去程13.3啫,華航有30kg Quota,大把空間啦!


巡例食個免費早餐先。


 食完早餐探吓清仔。


其實啲精品幾靚、但款式太少。


  全部我都想買,因為我食佢大架嘛。


有啲係之前出嘅限量版,就算想買都買唔到。


 呢啲便條貼都幾可愛,不過唔捨得用噃!


 環保袋入面裝滿即食麵,不過無理由帶佢去日本架?


 如果我鐘意食多士,可能已經買咗。


 下午機,孤寒鬼玩法,先飛台北再轉機。


 華航宣布再度提供飛機餐,好嘢!唔駛食包嘞!


 台灣候機室,好得意呀!


 我哋呢啲唔貪得意嘅,我都係鐘意呢度多啲!


除咗平,台灣轉機都有好處,起碼人少啲,
而且多數係日本人,我用5分鐘就過完海關嘞!
仲有,可以食兩餐飛機餐。


到達機場,記得去拎昇龍道welcome card呀! 


 有討論區嘅人話名古屋用唔到Icoca,今日親身試吓,得咗!


住隔機場兩個站嘅常滑,係我最愛嘅hotel route inn
單人房都有雙人床,仲有大浴場同免費早餐添。


 覆曬facebookwhatsapp,落去買支飲品,瞓啦!

沒有留言:

張貼留言