2013年4月26日 星期五

第一天台灣跨年遊

第一天:2013年2月9日〈年廿九〉

每次去旅行,梗係有某啲期待嘅,
可能係花田;
可能係白雪;
可能係一間好好嘅酒店;
可能係一個新開嘅樂園;
又可能係一班志同道合嘅團友......
而今次,我期待嘅係第一次嘅獨行俠之旅。

過農曆年係一個好時機,
因為根據以往嘅經驗,
我班朋友都唔會去跨年旅行嘅,
台北係一個好地方,
語言溝通無障礙,交通方便,
又多嘢食又多電視睇,
好啦!決定!
11月份就訂齊機票酒店,預備出發。

點知,世事往往就係咁奇妙架嘞,
有一日,同兩個朋友傾偈時,
佢哋一個好耐無去台灣;
另一個從來未去過台灣,
都想搵時間去玩吓,
咁我唯有將我個行程講出嚟啦,
大家一拍即合,好,咁我改機票就吓佢哋啦!

早機,大家一早喺機場集合,
怕假期人多,寧願早啲過關。
入去快啲去候機室坐坐先。
個候機室係咪好靚呢?
係呀!由於咁遲先改機票,選擇已唔多,
而且價錢仲好貴添,試吓Check商務,
時間好不突止,仲要只係同經濟艙相差200蚊咋。




嘆吓三文治、豬排包、水果盤同果汁先。
香港呢邊個長榮候機室有少量自助食物,
如果想食其他就可以再Order,質素都唔錯架。




唔鐘意入面咁暗咁靜,坐出面都得。



今次係我第二次坐商務,
唉!咁舒服,下次坐返經濟果時,我會好懷念你架。



人未坐定已經嚟兩杯Welcome drink嘞。



最開心當然係坐喺闊坐位啦。



我已經喺網上Order咗特別餐,但係空姐仍然送上餐牌。



基本餐係『腰果雞丁』,啱晒今日團年食啦!



而我呢,就Order咗海鮮餐,相當唔錯呢!




90分鐘就到嘞!真係想坐耐啲呀!
唱完錢後,就去出張電話咭先,
出境大廳右手面係車站;左手面就係電訊公司嘞,
中華、大哥大、遠傳都喺度,
大哥大最多人排,但我喺網上做過資料搜集,
有C Hing話其實遠傳最抵用,而且接收都唔錯,
去到啱啱無人排隊,咪即刻去出番張咭先囉。




大約港幣$120,就可以有5日上網同通話嘞,抵!
今日12點開咭,張咭可以用到第六日12點,
果日中午都到機場啦,到時又有免費wifi嘞!
揀個5日plan就夠啦,事實證明,呢5日都接收良好,讚!



由於我哋咁遲決定,台北車站一帶嘅飯店都好滿吓,
而有啲飯店有房但係就比平時貴一倍有多,
於是,我就訂咗離台北車站遠少少嘅『慶泰大飯店』嘞!


今次我哋三人行,我鐘意呢度有套房,而且唔算貴。



房間有兩張床,空間都幾寬敞,再喺廳加一張就夠晒瞓啦!



浴室喺房入面,有浴缸有企缸,都好大吓架。


房入面另有小雪櫃同洗手盆,
睇吓,我已經帶齊呢幾日嘅食具同飲品嘞!


窗外係望住無處不在嘅101。


放低行李,第一站先去西門町先啦!
由於今晚係小年夜,好多商舖都休息,紅樓都唔例外。


邊行邊掃小食,行到街尾食番個雞蛋糕先,即係放大版雞蛋仔。


最後決定食火鍋,NT580食個飽,兩位團友都好滿意呢餐喎!





1 則留言:


  1. [版主回覆04/30/2013 17:53:47]有料?排隊都未輪到我啦!我只係一個貪生怕死嘅普通人啫!

    回覆刪除