2013年4月26日 星期五

第二天台灣跨年遊

第二天:2013年2月10日〈年初一〉

我哋住果間飯店,離捷運行天宮站只有一分鐘步程,
可能唔及台北車站咁多人,但係呢幾日呢度都好旺吓,
因為過新年好多台灣人都會去廟宇拜拜吖嘛。


由於其中一個朋友仔扭傷咗條腰,加上尋日又咁粗勞,
最後,佢決定要留喺飯店休息,好可憐呢,
但係命仔緊要,休息吓總好過勉強出去再傷啲,
咁我同另一個團友就二人成團出發嘞!
第一站去『松山文創園區』,咁有文化氣息?



出咗捷運站,睇吓個GPS,好快就見到線索嘞!



隨咗人肉路牌,沿途都有清楚指示牌嘅。


到嘞!到嘞!係我喺香港都無睇嘅多啦A夢展呀!



呢架係售票嘅van仔,真係好可愛呀!載唔載客架?


同樣都係人山人海,不過,感覺良好,
無叫囂、無打尖、無霸位、無破壞......
反而啲家長都教到啲小朋友識得輪候同禮讓添!



地方細細,一陣就行完,不過有好多場境真係幾靚嘅。


通常我都花幾多時間喺手信店入面,
但係就鐘意睇多過買,分明就係額頭刻住『運吉』二字啦!
以下兩件我好鐘意,但係都忍到手唔買喎,幾叻?
第二位:夢幻胖虎馬克杯,NT990,
聽講香港展出時都有,而且一度斷市,
嘩!胖虎靚仔成咁,簡直人見人愛,車見車載啦!
唔買嘅原因係:怕佢入面岩岩蠶蠶好難洗得乾淨。



第一位:多啦A夢精裝麻將組,NT4500,
之前喺夜市見到史廸仔同多啦A夢麻將都已經好想擁有架嘞,
今次見到,開心到飛起,但係......
咁重,拎死人咩?都係放棄把啦!




離開展館行返去捷運站途中,見到警察局門內有一排櫻花喎。





呢次嚟嘅其中一個目的,係想搵吓邊度有櫻花睇架,
雖然有鐵欄圍住,但係喺無心理預備下見到,都好開心吓!


見到啲民眾擒晒上警察局個圍欄上面影相,
而警員叔叔就若無其事咁企喺入面當值,都幾搞笑吓!


大家都肚餓嘞!今日午餐係:牛肉麵。



食完又起程嘞,每次嚟都好想踩單車,
不過唔係行程唔啱就係天氣唔好,今次都踩唔到,
我會喺我仲有氣有力嘅時間,去一次低碳之旅嘅。


朋友第一次嚟,梗係要順路行吓去101啦!
不過,真係行吓架咋,入面名店林立,唔啱死窮鬼架!


兩隻嘢都攰到死,於是搭的士返飯店會合可憐嘅朋友,
我哋決定去士林掃嘢食,朋友覺得今日抖咗一日,
應該可以應付,於是我哋就三個人一齊出發lu!


行咗半個圈,朋友已經頂唔順嘞!
因為,過新年真係太多遊客嘞!
大家咁耐朋友,我梗知佢哋心意啦!
於是,最緊要......快!
老闆,我要呢樣、呢樣、果樣......外帶!


一下子,就滿載而歸,返飯店舒舒服服慢慢食啦。



1 則留言:


  1. [版主回覆04/30/2013 17:59:59]我諗海港城氣氛會好啲,不過我越來越接受唔到爭先恐後大聲喧嘩影完相都賴死唔走.......嘅情況。

    回覆刪除