2013年4月26日 星期五

第五天台灣跨年遊

第五天:2013年2月13日〈年初四〉

由於朋友仔已休養多時,今日應該係時候出動嘞!
於是,我哋今日包車一日遊,又係鴨仔團時候啦!
都好,有呠呠車坐,唔駛擔心交通問題,
雖然煙雨濛濛,我哋都可以安心去玩,
首先,第一站,停喺萬里區個海邊。



落嚟睇吓浪,順便,去一下洗手間。



跟住,去野柳,朋友仔一直話要去見識吓,
咁既然有車,入去行吓又何妨呢?



首先入去一定要認識吓呢度嘅大明星『俏皮公主』啦!



聽講就嚟無曬架嘞,都值得嚟睇睇大自然嘅藝術品嘅!



仲有幸可以同公主合個照添!



沿途都見到好多經過千百年嘅侵蝕、風化嘅交互作用下,
逐漸形成嘅地質奇觀,我呢個凡人都覺得好驚嘆喔!



當日風好大、浪好高,為咗安全起見,
購票入場前已指明有啲地方封咗唔準進入架嘞!


中間果個圈嘅叫『燭台石』,係野柳特有嘅海蝕景觀,
燭心係岩層裏面較堅硬嘅石灰質球形結核,
在海水雕蝕下逐漸露出來,切割出圓錐形嘅燭台。
真係好神奇、好神似......


但係都唔夠以下呢個咁勁,一睇就知佢係乜啦,
無錯,佢有一個好好聽嘅名,佢叫仙女鞋,靚喱?



喺到玩咗兩個鐘,我哋就離開嘞,
因為朋友怕跣腳,佢留喺外面等我哋,
咁我哋見識完就出去集合囉!
下一站:黃金瀑布。



係時候要去醫醫肚嘞!咁一定要去九份啦!


呢個餅皮包冰淇淋真係好好食,
但係可以選擇加入香菜,我就有少少接受唔到囉!


呢個天下第一菇都好正!
沿途仲食咗大福、鳳梨酥、茶葉蛋、杏仁茶......



但係縱使幾好食,我都決定要掉頭走嘞!
你睇,多人到都唔係自己行嘅,仲要落住要雨,
成日俾人用把遮啄到個頭喎,哼!我走!
 





下一站去十分放天燈,睇吓呢條車龍......



好彩有包車,司機放低我哋,佢自己要去搵車位。
人山人海,好熱鬧、好有氣氛喎!




最後,六點幾已經完晒所有行程,
司機叔叔介紹我哋嚟呢度快炒一番,
又平又好食,食飽飽就番去執行李lu!



 




 

1 則留言:


  1. [版主回覆04/30/2013 18:06:22]哈哈.......係我唔好,其實仲有女皇頭,不過我影得唔靚至無放上嚟啫!

    回覆刪除