2011年5月30日 星期一

又到深圳老地方

5月29日〈星期日〉


 


原定上星期日上筍崗,但係一落到樓下,


發現根本無可能,因為紅雨威力太大嘞!


今日終於可以按計劃上去,先去文具城行街街,


點知一下唔覺意,又買咗一大堆玩具,


爭D孭到肩周炎發作,最後,趕緊喺5點鐘前離開,


所以好容易就截到的士嘞,而且我哋好好彩,


遇到一個好好嘅司機,我乘機問吓佢,


路邊兩旁種滿芒果樹,會唔會有人爬上樹摘呢?


佢話芒果係屬於國家,大家都有份,


日頭D人怕醜,入夜就有人爬上樹上面摘。


 


搭車去中信廣場,最鐘意就係行吉之島,


點知大裝修,七國咁亂,成個商場,


除咗大漁外,基本上無乜好食,死氣沉沉,


於是孭住沉重嘅行李,行去對面間食肆,


找尋人氣........


 


二選一,我哋選擇九千鼎。




 


唯一唔好係,好熱,食到滴晒汗。





 


快D滾啦!好心急呀!





 


開呀!今晚食豬骨煲,Yummy!





 


好大好大嘅豬骨......





 


呢個港式火鍋食材,無必要。





 


娃娃菜,安全又好食。





 


韓式粉絲,少少辣,都好味。





 


呢個蔥油雞好味,可惜太肥。





 


史上最高膽固醇食物,又肝又咸蛋黃,但係好味!





 


食番個清清哋:荷塘飄香。





 


多謝朋友們仗義陪我上去,下次再食過!


3 則留言:

  1.  打咭 . . . 一見到國內食物. . .SORRY
    [版主回覆06/02/2011 14:19:00]歡迎打咭啊!呢個係一個良好行為,鼓勵我繼續寫落去吖嘛。 我班朋友仔成日叫我update個blog,但係睇完又唔留吓言,咁咪唔啱囉!嗱!各位朋友要學吓嘢嘞!
    其實,有時大6嘅嘢都唔差嘅,尤其是某d步飛,都泊得住香港架,但係硬係文化不同,爭dd囉!

    回覆刪除
  2. 果然係大陸通...
    買田園嘢..食豹肉靠妳引路
    [版主回覆06/04/2011 10:43:00]失禮失禮,最緊要食得開心,買得盡興。

    回覆刪除
  3. 下次如果有機會星期六去大陸,記得預埋我,因為我地都會上去,不過最多都係去深鐵沿線,因為唔知去邊好。
    [版主回覆06/06/2011 00:56:00]星期六?好呀!不過咁呀敏咪無得去?
    最近愛上食豹肉,幾時一齊再去吓?Parco幾時考完試呀?電聯啦!

    回覆刪除