2011年5月28日 星期六

大考前偷閒玩一玩

今日好特別,平時都係嘉頤去我哋度玩,


今日嘉頤得一個人喺屋企,又因為就嚟考試,


佢話想留喺屋企溫書,真係懂事嘞!


我諗佢一定會好悶架嘞,


所以,我就同諾怡一齊主動出擊,


山長水遠去將軍澳同佢一齊玩。


今日佢係主人家,帶我哋去商場周圍玩。





 


諾怡又嚟做lan模。





 


兩隻嘢又去玩鬼d錦鯉。





 


去到邊都有貨,絕唔怕攰。





 


我哋去板前大食一餐,三個人食咗四百幾蚊,


連個侍應都話我哋好誇張......





 


最後食個牛乳布甸先,係姑姐至愛,


大家話佢震震吓,好似爸爸個大肚dum,


不斷喺度搖~~~~





 


返上屋企,兩個喺度玩Wii,開開心心過咗一晚。





 


今日d相質素好差,因為姑姐無帶相機,


只好用個老爺相機影低d片段,


兩個一齊真係好,大家又開心,


又可以學到點同人相處,好期待新加坡之旅呢!


 


2 則留言:

  1. 嘿, 咁有成個星期 . . . 慢慢溫 啦
    [版主回覆05/29/2011 11:48:00]會啦會啦!只要貪玩嘅魔鬼姑姐唔帶佢哋去玩就得架嘞!

    回覆刪除
  2. 嘉頤獨女真係要帶佢出嚟多啲玩
    等佢多啲同人溝通...有妳 E 個姑姐真好
    4 百幾...都勁喎
    [版主回覆06/04/2011 10:46:00]去玩,easy job啦!彭我仲有氣有力,佢哋 又肯跟我,去邊都無所謂,星加坡都孭上身咯,4百幾蚊餐壽司,都ok嘅!
    聽講,你都係人哋個姑姐喎!

    回覆刪除