2011年3月17日 星期四

別來無恙?


2010年4月26日,我哋識咗幾個新朋友,佢哋係一對


紅耳夫婦,佢哋仲靜靜地喺學校公園起咗間豪宅,生下四個小寶貝,
由於佢哋唔識字,所以我哋幫佢四個寶貝改名為:『安仔、康仔、Dicky bird 同 Edmond bird。


 


睇吓!我哋四個齊齊整整,仲好有中氣添。





 


第二日,少緊個,雖然得番三個,要團結d呀!手拉手圍個圈先啦!咁樣無咁驚架!





 


得番我哋兩個相依為命,瞓埋d啦!





 


大佬!我透唔到氣呀!俾條生路行吓吖唔該。





 


終於可以吸吓新鮮空氣嘞!





 


最後都係得番我安仔一個。





 


大家睇吓!我d毛好桔手吓,唔好摸我呀!





 


咦!我......睇到嘢嘞!鏡頭喺邊便呀?一號機定二號機呀?





 


今朝我醒呀!Gel番個頭先出嚟見大家,係咪好型仔先!





 


有d道具襯托吓,顯得我有少少神秘感。





 


未介紹,呢個係家母,佢好惡架,如果唔係friend,邊個行埋d我哋間豪宅都會被佢攻擊呀!





 


但係佢都有溫柔嘅一面嘅,我第一次落地,有少少唔慣,媽咪一路都傍實我架。





 


睇吓睇吓!仲驚死我餓親,親自餵我食mum mum添!





 


係friend先俾你掂我咋,其他閒雜人等,早就俾我呀媽啄死,
今次,我要同你哋講bye bye嘞,我都好開心喺度住咗13日,
第時等我大個仔,我會番嚟探你哋架!Bye Bye ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~





 


點解今日要講番呢個老朋友嘅故事?因為11個月後嘅今日,有一個疑似安仔嘅朋友番嚟探我哋嘞!
佢有時口中叼住一條草、有時口中叼住一堆棉花,每次飛番嚟都來去匆匆,
因為,我見到佢又喺我哋學校度起緊豪宅嘞!


1 則留言:

  1. 精彩丫!好有生命力...我未見過雀 BB ...
    妳部機影 Macro 無得頂!
    [版主回覆03/21/2011 18:43:00]
    係咪又上一課Discovery Channel呀?
    多謝達人指教!
    我每日都要等佢父母出去搵食果日先可以影少少咋,你睇落去佢好似好大隻,其實喺最初bb階段時,佢哋好似一隻手指公咁大架咋,好迷你好cute,我係好殘忍咁將個鏡頭隊到好埋用超微距影架!
    而家築緊巢嘞,遲d佢生蛋話你知,等你搵佢哋做model吖!

    回覆刪除