2012年8月30日 星期四

北海道仲夏花之旅第二天

七月二十五日〈星期三〉第二日

食完杯麵,無聊拉開窗簾睇吓,
吓!天光嗱?四點幾咋喎!
唔好再me me麼麼嘞!快啲瞓啦!





叉完電起身睇吓天氣報告先......



好啦!我就一定要去北海道神宮架嘞!
團友又話想去動物園,咁順路嘅,就咁決定啦!
懶人貼士,搭車坐邊卡好?睇吓邊卡最近電梯囉!



 出閘後,指示明確。


第一站:北海道神宮。




知唔知點解我一定要嚟呢?




話說2010年聖誕節嚟果時幫朋友買咗個姻緣御守,
舊年至今年,佢就經歷相識、拍拖同結婚lu,
另一個朋友知道,就叫我一定要幫佢買番個。




行咗一陣,就轉戰円山動物園嘞。



去到果度,啱啱有幾個小學生考察梗,
佢哋好有禮貌架,見我望住佢哋仲向我躹躬添。





另一邊有一班幼稚園學生都喺度參觀梗噃。



我覺得人仲好睇過動物啦,呢個動物園真係有啲悶。



一場嚟到,買啲紀念品啦,我想買包米呀!




既然動物唔係幾好睇,不如玩吓影相啦!
呢個腳架真係幫咗唔少忙架。
 





就係佢,幫我哋影咗呢個行程中好靚嘅大合照嘞!



大家都好肚餓嘞,但係啲食店乜都無得買,只有呢d......




唯一一樣澱粉質,真係悽涼!

 



四個人就係夾埋食咗咁少嘢咋!不如......



食雪糕囉!好味!Yummy!おいしい!



漫步去地鐵站,好舒服呀!好想秋天再嚟睇紅葉......
去到狸小路,會合喺機上共患難嘅小情侶一齊食飯。



由於今日餐晏食唔飽,決定今晚盡情放肆食餐飽,
無錯,又係老地方:蝦蟹合戰,我哋又嚟嘞!



 喺呢度唔駛識日文?唔駛驚!有中國侍應,
就算唔識講普通話?都唔駛驚,手指指就得嘞。



唔駛驚唔識點KO隻蟹架,有圖解架嘛!




見大家都無意見,於是我就揀咗個4200円嘅餐嘞。




起初大家見到咁大盤蟹,都好開心、好興奮架!


睇吓團友幾細心,真係睇見都流晒口水,
講真,呢度啲蟹真係好味過香港酒店自助餐果啲架!
 




 大家都好努力,食到換咗幾次骨桶架嘞!



 食到最後,大家都好憎或者好怕啲蟹嘞!
睇吓~~好一個杯盤狼藉嘅景象。



真係飽到上心口呀,逛吓藥房就返去瞓lu。


2 則留言:


  1. [版主回覆09/07/2012 18:19:16]咦~~你去北海道仲密過我啦!你都可以諗諗呢行生意喎!

    回覆刪除
  2. 妳去旭山動物園都好多次喎?有無 5 次?

    回覆刪除