2009年2月14日 星期六

神秘的“亞理斯”

在諾怡4歲的時候,有一後很長的時期,她每天都會提起“亞理斯”!



對於這個她每天掛在嘴邊的名字,我們一直都不以為意,想那一定是其中一套卡通的角色。


後來,與她的談話中,發現原來她的想像力這樣驚人~~



姑:其實“亞理斯”係點架?


諾:你地都見唔到佢架,佢住喺白雲上面,已經死左架勒!第二日我死左,可以上去白雲同佢住,但係爸爸媽媽姑姐就唔得勒!


姑:咁點解我哋唔可以去白雲呢?


諾:你哋大人都係唔得架,只有小朋友至得,姑姐你知道嗎,尋晚“亞理斯”先去過我地屋企,佢企左喺房門口,不過你哋唔知乍嘛!


自此,當她作惡多端時,便有了一個大大的擋箭牌~~



姑:點解你書檯咁亂架?


諾:唔係我,係“亞理斯”做嘅!佢啱啱走左勒!


又或者~~


姑:夠鐘勒!快d返房瞓啦!


諾:你哋咁衰,“亞理斯”第時會懲罰你哋架!


如果未見識過她的頑皮技倆,真會以為家裏有鬼!



最近,“亞理斯”沒有再出現了,我們也沒有提,不知她長大後會不會忘記呢?但是,我不會!


1 則留言:







  1. 我係小忌廉 -
    [版主回覆02/15/2009 23:20:00]多謝晒,下次教吓我啦!

    回覆刪除