2009年1月11日 星期日

跆拳小子

今日是諾怡的一個大日子,因為今晚她要去考跆拳升級試,地點是荔枝角社區中心,
由於爸爸、媽媽和姑姐都對地點不熟悉,所以決定提早出門,先到葵芳吃晚飯,然後才一起到試場。





換好制服,都幾似模似樣喎,不過好似有少少軟腳蟹囉!


 





撞到同學仔Matthew,一齊影張相先!


 


 


當日有很多小朋友一齊考試,由於家長不可逗留在會場,
所以爸爸媽媽和姑姐只有在附近等候,直至一個多小時後,就會知道結果了......


 


 





不枉我哋下午努力練習,而家諾怡係黃帶小師姐嘞!


 


1 則留言:

  1. 恭喜諾怡考到黃帶呀!繼續努力,向品帶(黑帶)進發!!!
    其實,我都有學跆拳,今年四月就要考品帶啦!我D師兄師姐個個都叫我考,而我館長又好似對我好有信心噤,但係,我對自己冇咩信心,究竟我應該點呀,考定唔考好呀?希望您可以比D意見我,教下我點做啦!

    回覆刪除